osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.این سامانه بر آن است تا مرجعی برای تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان باشد.

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فوتبال حبابی

فوتبال حبابی

تاریخچه:

این بازی برای اولین بار توسط دو نروژی به نام‌های یوهان گلدن(Johan Golden) و هنریک الوستاد(Henrik Elvestad) ابداع شد. فوتبال حبابی در واقع ترکیبی از فوتبال، زوربینگ و کشتی سومو می‌باشد. ابداع کنندگان این ورزش با این تفکر که فوتبال را پر برخوردتر و در عین حال ایمن‌تر نمایند و از حالت حرفه‌ای به شکل سرگرم کننده در آورند، خالق رشته ورزشی خاصی شدند که در آن بازیکنان دو تیم با پوشش حبابی شبیه به حباب‌های ورزش زوربینگ در مقابل یکدیگر فوتبال بازی می کنند.

  • ۰
  • ۰

باشگاه رئال مادرید

باشگاه رئال مادرید

 

باشگاه فوتبال رئال مادرید باشگاهی حرفه‌ای در جهان محسوب می شود که در شهر مادرید، پایتخت اسپانیا واقع شده است . رئال مادرید موفق‌ترین و پرافتخارترین در اسپانیا و موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اروپا و موفقترین تیم فوتبال قرن ۲۰ به انتخاب فیفا است. رئال با رکورد ۳۲ قهرمانی در لالیگا، ۱۹ قهرمانی در کوپا دل ری، ۹ سوپرکاپ اسپانیا، ۱۱ قهرمانی در جام باشگاههای اروپا، ۲ جام یوفا، ۱ سوپرکاپ اروپا و ۱ قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان از بزرگان فوتبال جهان بشمار می رود.

 

  • ۰
  • ۰

شمشیربازی

fencing

شمشیربازی

 شمشیربازی که قدمتی طولانی دارد، به صورت دو نفره برای آقایان و بانوان انجام می شود. ورزش شمشیربازی، هم بصورت انفرادی و هم بصورت تیمی صورت می گیرد. شمشیربازها در موقع مسابقه می بایست لباس های مخصوصی بپوشند و از دستکش، لباسی مخصوص و یک ماسک با تور فلزی استفاده نمایند تا صورت و بدن از ضربه های احتمالی حریف محفوظ بماند.

به لباس شمشیربازها یک کابل سیم متصل است، این سیم به دستگاه مخصوصی ارتباط پیدا می کند که می تواند ضربه های وارد را ضبط و محاسبه کند. محوطه مسابقه شمشیربازی که به آن پیست می گویند، چهارده متر طول و 8/1 تا دو متر پهنا دارد. این پیست با هفت خط افقی به نواحی مختلف تقسیم می شود و جنسی شبیه توری فلزی دارد.

 

  • ۰
  • ۰

زهرا نعمتی

نام : زهرا نعمتی

رشته : تیراندازی با کمان

 

زهرا نعمتی متولد کرمان( ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۴ ) و عضو تیم‌ملی تیراندازی باکمان بانوان معلول ایران و همسر «رهام شهابی‎پور» -عضو تیم‌ملی تیراندازی با کمان مردان معلول- است. وی پیش از این، عضو تیم‌ملی تکواندوی بانوان ایران بودو پس از این که در سال ۱۳۸۳۳ در اثر سانحهٔ رانندگی ویلچرنشین شد به ورزش تیراندازی با کمان روی آورد. او نخستین و تنها زن در تاریخ ورزش ایران است که موفق به کسب مدال طلا در سطح بازی‌های جهانی المپیک و پارالمپیک شده است. او هم‎چنین، در ۲۹ می ۲۰۱۳ (۸ خرداد ۱۳۹۲) در مراسم کمیته بین‎المللی المپیک در سن پترزبورگ روسیه مفتخر به دریافت جایزه معتبر ورزشکار برتر پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن از سوی «بنیاد بین‎المللی اسپورت آکورد» شد.

  • ۰
  • ۰

الهه احمدی 

نام : الهه احمدی

رشته ی ورزشی : تیراندازی

تحصیلات: دانشجوی رشته تربیت بدنی

 

  • ۰
  • ۰

باشگاه بارسلونا

FC Barcelona

باشگاه فوتبال بارسلونا  در شهر بارسلون در منطقهٔ کاتالونیای اسپانیا قرار دارد. باشگاه فوتبال بارسلونا باشگاهی ورزشی ،اجتماعی با هزاران عضو بوده که تیم فوتبال بارسلونا بخشی از آن می‌باشد. باشگاه بارسلونا درلایگای اسپانیا جزو سه تیمی است که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌ است. شهرت تاریخی تیم این باشگاه به‌ دلیل شیوه حمله‌ای ماهرانه و جذابش بوده که تأکیدش را بر بازی باز قرار می‌دهد.

 

  • ۰
  • ۰

نوشاد عالمیان

 

نوشاد عالمیان

 

نام : نوشاد عالمیان درونکلایی

رشته ی ورزشی : پینگ پنگ

سبک : شیک هند

باشگاه : پتروشیمی بندرامام

تحصیلات: دانشجوی رشته تربیت بدنی

 

  • ۰
  • ۰

تکنولوژی کفش آدیداس

adidas footwear technology 

تکنولوژی کفش های آدیداس :

                                                                         

تکنولوژی های جدید بکار رفته در کفش های آدیداس به شرح ذیل می باشد :

 

BOOST™

تکنولوژی BOOST™ آدیداس شامل یک فوم بسیار نرم و ساخته شده از هزاران کپسول انرژی است که انرژی در آن ها ذخیره شده و هنگام  دویدن، این مقدارِ انرژی آزاد می شود و به شما کمک می کند در یک مسافت مشخص، میزان کمتری از انرژی را صرف کنید.

در صنعت رانینگ تکنولوژی BOOST™ انرژی بیشتری را نسبت به سایر مواد ضربه گیر باز می گرداند و در گام برداشتن راحتی و بازگشت انرژی را  ترکیب می کند بدین جهت تجربه عالی از این رانینگ خواهید داشت.

ضربه گیر BOOST™  نسبت به کف های معمولی EVA  نرم تر است و انرژی بیشتری را باز می گرداند. کفش های دارای این تکنولوژی سبک، دارای منافذ قابل تنفس و بگونه ای طراحی شده است که قالب پا را به خود می گیرد.

 

 

  • ۰
  • ۰

تکنولوژی اندازه گیری ترکیب بدنی با SKULPT

-body-composition-by-Skulpt technology

 چگونه دستگاه SKULPT  میزان ترکیب بدنی را اندازه میگیرد؟  

 امروزه میزان ترکیب بدنی (درصد چربی بدن و کیفیت عضلا ت) چه برای ورزشکاران و چه برای عموم مردم، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تحقیقات گسترده ای را به خود اختصاص داده است .در همین راستا کمپانی SKULPTدستگاهی به همین نام را ارائه داده است که به وسیله ی آن می توان سرعت پیشرفت تمرینات را ارتقا بخشید ،که از مزیت های آن می توان به استفاده ی آسان و قیمت مناسب آن اشاره کرد که ورزشکاران با بررسی روزانه در طول تمرینات خود می توانند کنترل بیشتری برای رسیدن به اهدافشان داشته باشند.دستگاه SKULPT  به همراه اپلیکیشنی قابل نصب بر روی آیفون نسخه ی 5 و بالاتر این امکان را ایجاد می کند تا به میزان ترکیب بدن دست پیدا کرد. اپلیکیشن مورد نظر نیز به همین نام است.

  • ۰
  • ۰

تاریخچه المپیک

تاریخچه المپیک

بازی های المپیک به جشنواره های ورزشی گفته می شود که به عقیده تاریخ نویسان اولین بار در یونان باستان انجام می شد و در اواخر قرن 19 میلادی مجدداً احیا شد.

در دوره باستان بیشتر جشن ها در ابتدا جنبه مذهبی داشتند و برای ادای احترام به زئوس (پادشاه خدایان یونان) در صحن معبدوی به نام المپیا برگزار می شد.