osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.این سامانه بر آن است تا مرجعی برای تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان باشد.

  • ۰
  • ۰

تکنولوژی اندازه گیری ترکیب بدنی با SKULPT

-body-composition-by-Skulpt technology

 چگونه دستگاه SKULPT  میزان ترکیب بدنی را اندازه میگیرد؟  

 امروزه میزان ترکیب بدنی (درصد چربی بدن و کیفیت عضلا ت) چه برای ورزشکاران و چه برای عموم مردم، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تحقیقات گسترده ای را به خود اختصاص داده است .در همین راستا کمپانی SKULPTدستگاهی به همین نام را ارائه داده است که به وسیله ی آن می توان سرعت پیشرفت تمرینات را ارتقا بخشید ،که از مزیت های آن می توان به استفاده ی آسان و قیمت مناسب آن اشاره کرد که ورزشکاران با بررسی روزانه در طول تمرینات خود می توانند کنترل بیشتری برای رسیدن به اهدافشان داشته باشند.دستگاه SKULPT  به همراه اپلیکیشنی قابل نصب بر روی آیفون نسخه ی 5 و بالاتر این امکان را ایجاد می کند تا به میزان ترکیب بدن دست پیدا کرد. اپلیکیشن مورد نظر نیز به همین نام است.

دستگاه SKULPT چگونه کار می کند؟

  این دستگاه از 12 سنسور تشکیل شده است که با قرار گرفتن  بر روی عضلات و فرستادن فرکانس هایی به عمق عضلات می تواند اطلاعاتی را به اپلیکیشن موبایل افراد انتقال دهد تا میزان درصد چربی و کیفیت عضلانی را نشان داده و میزان ترکیب بدنی را اندازه می گیرد . این در حالی ست که دستگاه SKULPT 24 گروه عضلانی را حمایت می کند و برای اندازه گیری ترکیب کل بدن 4 گروه عضلانی را اندازه گیری می کند که عبارت است از : عضله ی دوسر بازو، عضله ی سه سر بازو، عضلات شکمی و عضلات چهار سر ران که به جرات می توان گفت دستگاه Skulpt ، اولین دستگاهی ست که این تعداد عضلات را  برای اندازه گیری ترکیب بدنی تحت پوشش قرار داده است.

 ترجمه از تیم osport

منبع : www.skulpt.me


منبع : تکنولوژی اندازه گیری ترکیب بدنی با SKULPT


ورزش  ، فروشگاه ورزشی ، مربیان و باشگاه ها ، استعدادیابی ورزشی ، ویدئوهای ورزشی ، تورها و بلیط های ورزشی ، مسابقات و چالش های ورزشی ، علم ورزش ، محصولات رزمی ، محصولات فیتنس ، محصولات ورزش های آبی ، پیشنهاد شگفت انگیز ، محصولات پزشکی ورزشی ، آدیداس ، لینینگ ، چمپکس ، نایک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی