osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.این سامانه بر آن است تا مرجعی برای تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان باشد.

  • ۰
  • ۰
مواردی که باید دربارۀ تکنولوژی بوست درکفش های ادیداس بدانید

تکنولوژی بوست نه تنها بهتر از  فوم های EVA است بلکه بهترین در رقابت است

 

چه چیزی سبب ایجاد انقلاب توسط سری جدید بوست ادیداس می شود که شرکت ادیداس ادعا می کند که دویدن را برای همیشه تغییر دادیم؟ هنگامیکه ادیداس جدیدترین تکنولوژی در کفش های دو، بوست، را اعلام کرد، ادعای تغییر دویدن برای همیشه مطرح شد. اما ممکن است که شما تعجب کنید که چه عاملی تکنولوژی بوست را اینقدر ویژه می کند. و دقیقاً این تکنولوژی چگونه دنیای دویدن را تغییر می دهد. در اینجا به پنج موردی که تکنولوژی بوست را ویژه می کند اشاره می گردد.

 

1-تفاوت تکنولوژی

کفش های معمولی از لایه گذاری بر اساس فوم استفاده می کنند. در این نوع لایه گذاری از یک تکۀ بزرگ فوم استفاده می شود. تکنولوژی  بوست کاملاً چیز متفاوتی است. و از کپسول های جدا از هم تشکیل شده است. این کپسول های کوچک قابلیت شکل گیری با یک دیگر را دارند و خواص طبیعی خود را در خارج از این محیط حفظ می کنند. این کپسول های کوچک بارها و بارها، قابلیت جذب و رها سازی انرژی را دارا می باشند.

 

2- واکنش پذیری

فوم های EVA ممکن است بهترین فوم های شناخته شده باشند که در کفش ها استفاده می شوند. اما آن ها پیشرفته ترین ها نیستند. شرکت ها در طول سال ها برای بهبود این فوم ها تلاش کرده اند. و شرکت ادیداس ادعا می کند که تکنولوژی بوست نه تنها بهتر از  فوم های EVAاست بلکه بهترین در رقابت است. شرکت ادیداس ادعا می کند که آخرین تکنولوژی ها و مواد مبتنی بر فوم در بازار را بررسی کرده است و  تکنولوژی بوست بهترین در میان آن ها بوده است.

 

3- رنگ

امیدواریم که شما برای لایه میانی کفش خود، دوست دار رنگ سفید باشید. زیرا در آینده این تنها رنگ قابل انتخاب است. فوم در واقع کمیاب  است ( مقدار کافی از آن وجود ندارد) و فقط می توانید از میزان تولید شده استفاده کنید. و هم اکنون رنگ سفید بهترین رنگ برای تولید کپسول های بوست است. فوم به صورت نرمال به رنگ سفید موجود است.

 

4- طول عمر

فوم ها طول عمر زیادی ندارند. آن ها در ابتدا عالی به نظر می رسند اما به سرعت خراب می شوند. و این اتفاق دربارۀ کپسول های بوست رخ نمی دهد. از گام اول تا هزارمین گام بعدی، از اولین کیلومتر دویدن تا 5000 کیلومتر بعدی، همان خواص کپسول های بوست را که در ابتدا وجود داشت به همراه خواهید داشت.   

 

5- درجه حرارت

اگر در هوای سرد زمستان در خارج از خانه شروع به دویدن کنید ممکن است نسبت به دویدن در هوای گرمتر در کفش های خود احساس کمی  سفتی را تجربه کرده باشید. اما با استفاده از تکنولوژی بوست این احساس را نخواهید داشت و همانطور که در بالا ذکر شد تکنولوژی بوست انقلابی در کفش های دو ایجاد کرده است.

 

ترجمه شده توسط تیم Osport

استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلا مانع است.

منبع: سایت solecollector.com

 

منبع : مواردی که باید دربارۀ تکنولوژی بوست درکفش های ادیداس بدانید


ورزش  ، فروشگاه ورزشی ، مربیان و باشگاه ها ، استعدادیابی ورزشی ، ویدئوهای ورزشی ، تورها و بلیط های ورزشی ، مسابقات و چالش های ورزشی ، علم ورزش ، محصولات رزمی ، محصولات فیتنس ، محصولات ورزش های آبی ، پیشنهاد شگفت انگیز ، محصولات پزشکی ورزشی ، آدیداس ، لینینگ ، چمپکس ، نایک

  • osport ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی