osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.این سامانه بر آن است تا مرجعی برای تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان باشد.

  • ۰
  • ۰
چگونه کفش نیوبالانس اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

تمام ورزشکاران کفش و پوشاک نیوبالانس را به خاطر  کیفیت و عملکرد آن انتخاب می کنند.

 

چگونه می توان تشخیص داد که یک جفت کفش نیوبالانس که قصد خرید آن به صورت آنلاین را دارید اصل است؟ این شش مراحل ساده را دنبال کنید تا به صحت خرید خود دست یابید. از فروشنده بخواهید تا از برنامه youVerify  قبل از خرید استفاده کند. ( این برنامه ای در گوشی های هوشمند است که به فروشندگان آنلاین کمک می کند تا خود و محصولات خود را تأیید کنند و به خریداران امکان خرید با اعتماد بیشتری را می دهد.)  این فروش هوشمندانه و خرید امن است.

 

جعبه کفش 

کفش های نیوبالانس در جعبه های محکم بسته بندی می شوند که آرم نیوبالانس بر روی در جعبه و خود جعبه وجود دارد. جعبه را با دقت چک کنید هر گونه خطا در لگوی نیوبالانس، هم ترازی جعبه، حروف و کیفیت کلی را مورد توجه قرار دهید. دقت کنید که ممکن است درون جعبه های اصل کفش تقلبی باشد.

 

برچسب روی جعبه

بر روی جعبه های کفش نیوبالانس برچسبی وجود دارد که مدل، اندازه، کد رنگ و شمارۀ بار کد روی آن وجود دارد. دقست کنید که جزئیات برچسب کاملاً هماهنگ با کفش باشد. همچنین چک کنید که شمارۀ بار کد مطابق با شمارۀ موجود بر برچسب روی زبانه کفش باشد.

 

 

لگوی موجود روی کفی

لگوی نیوبالانس معمولاً بر روی کفی داخلی کفش وجود دارد. این لگو ممکن است در اثر استفاده از کفش از بین برود ولی دقت کنید که لگو و فونت آن با آرم تجاری رسمی سازگار باشد.

 

 

برچسب زبانۀ کفش 

بررسی کنید که تمام جزئیاتی که بر روی برچسب زبانه کفش به تصویر کشیده شده است با برچسب روی جعبه و هر برچسب موجود دیگر کاملاً یکسان باشد. شماره سریال موجود در برچسب زبانۀ کفش باید مطابق با شماره سریال زیر بارکد باشد.

 

لگوی زیرۀ کفش 

علامت NB در قسمت پاشنه در زیرۀ کفش به تصویر کشیده می شود. توجه کنید که علامت تجاری ® در انتهای لبۀ لگو تمیز و صاف وجود داشته باشد.

 

 

ترجمه شده توسط تیم Osport

استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلا مانع است.

منبع: سایت   www.ebay.com  

 

 منبع : چگونه کفش نیوبالانس اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟


ورزش  ، فروشگاه ورزشی ، مربیان و باشگاه ها ، استعدادیابی ورزشی ، ویدئوهای ورزشی ، تورها و بلیط های ورزشی ، مسابقات و چالش های ورزشی ، علم ورزش ، محصولات رزمی ، محصولات فیتنس ، محصولات ورزش های آبی ، پیشنهاد شگفت انگیز ، محصولات پزشکی ورزشی ، آدیداس ، لینینگ ، چمپکس ، نایک

  • osport ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی