osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.این سامانه بر آن است تا مرجعی برای تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان باشد.

۸ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
راهنمای خرید توپ پیلاتس

استفاده از توپ پیلاتس برای یوگا، پیلاتس و یا گرم کردن قبل از انجام ورزش اصلی سودمند است

 

استفاده از توپ پیلاتس برای یوگا، پیلاتس و یا گرم کردن قبل از انجام ورزش اصلی سودمند است. توپ پیلاتس باید متناسب با نیازهای شما باشد. با پیروی کردن از مراحل زیر توپ پیلاتس متناسب با نیازهای خود خریداری کنید. به فروشگاه Osport سر بزنید.

 

تصمیم بگیرید که به چه سایزی از توپ پیلاتس احتیاج دارید. قد شما چند سانتی متر است؟ استانداردهای پیشنهادی به صورت زیر است.

توپ های سایز کوچک که عموما 55 سانت قطر دارند: این توپ ها برای افرادی با قد 155 تا 167 سانت مفید است.

توپ های سایز متوسط با قطر 65 سانت: این توپ ها برای افرادی با قد 170 تا 185 سانت مفید می باشند.

توپ هایی با سایز بزرگ و با قطر 75 سانت: این توپ ها برای افرادی با قد بالای 187 سانت مفید است.

 

  • ۰
  • ۰
راهنمای خرید دوچرخه

با خرید دوچرخه پس انداز بیشتری داشته باشید

 

درحالیکه خرید دوچرخه در حد تعهد ازدواج نیست، اما هنوز تصمیمی است که خواستار توجه جدی است. ممکن است به عنوان تصمیمی که  بارها می توان گرفت، در ابتدا کمی اغراق آمیز به نظر برسد. اما در بعضی سطوح یک تصمیم همیشگی است. باید در ابتدا محدودۀ تصمیم گیری خود را با انتخاب نوع دوچرخه ای که می خواهید محدود کنید. بعد دربارۀ جزئیات انتخاب خود تصمیم گیری نمایید.

 

مناسب ترین دوچرخه برای من کدام است؟

اولین تصمیمی که باید بگیرید انتخاب نوع دوچرخه ای است که در جستجوی آن هستید. اساساً چهار سبک اصلی دوچرخه برای انتخاب وجود  دارد. و نوع انتخاب شما به نوع سواری که اغلب قصد انجام آن را دارید مربوط می شود.

 

  • ۰
  • ۰
چگونه کفش نیوبالانس اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

تمام ورزشکاران کفش و پوشاک نیوبالانس را به خاطر  کیفیت و عملکرد آن انتخاب می کنند.

 

چگونه می توان تشخیص داد که یک جفت کفش نیوبالانس که قصد خرید آن به صورت آنلاین را دارید اصل است؟ این شش مراحل ساده را دنبال کنید تا به صحت خرید خود دست یابید. از فروشنده بخواهید تا از برنامه youVerify  قبل از خرید استفاده کند. ( این برنامه ای در گوشی های هوشمند است که به فروشندگان آنلاین کمک می کند تا خود و محصولات خود را تأیید کنند و به خریداران امکان خرید با اعتماد بیشتری را می دهد.)  این فروش هوشمندانه و خرید امن است.

 

  • ۰
  • ۰
چگونه کفش نایک اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

کفش های نایک با بالاترین استانداردهای کیفی تولید می شوند

 

بعضی مواقع تشخیص کفش نایک اصل از تقلبی بسیار آسان است. اما جاعل ها مهارت زیادی دارند. و تشخیص کفش نایک اصل را مشکل می سازد. برند نایک با نماد تیک مشهور خود در همه جا شناخته شده است. نایک با تلفظ نایکی، الهۀ پیروزی یونان باستان، تولید کنندۀ پوشاک،کفش و دیگر تجهیزات ورزشی در سال 1968 توسط فیل نایت و  بیل بُوِرمن تأسیس شد. این نام تجاری برای شعار خود " فقط انجامش بده" بسیار مشهور، تأیید و شناخته شده است.

 

کفش های نایک با بالاترین استانداردهای کیفی تولید می شوند. اگر شما محل دوخت نامناسب و قابلیت برگشت ناپذیری کفی، حتی به مقدار جرئی و یا در یک لنگه از کفش ها، را مشاهده کردید مطمئن شوید که این کفش جعلی است. تصاویر زیر شکل کوک ها در کفش نایک جعلی را نشان می دهد. مواد به کار رفته در تولید کفش را ارزیابی کنید. کفش را در دست بگیرید و چرم و پارچۀ کفش را لمس کنید. نایک از چرم و دیگر مواد با کیفیت در تولید کفش های خود استفاده می کند. اگر کفش نرم و با انعطاف پذیری بالاست، احتمالاً کفش نایک اصل را در دست دارید. اگر کفش سفت و سخت است احتمالاً کفش جعلی باشد.

  • ۰
  • ۰
مواردی که باید دربارۀ تکنولوژی بوست درکفش های ادیداس بدانید

تکنولوژی بوست نه تنها بهتر از  فوم های EVA است بلکه بهترین در رقابت است

 

چه چیزی سبب ایجاد انقلاب توسط سری جدید بوست ادیداس می شود که شرکت ادیداس ادعا می کند که دویدن را برای همیشه تغییر دادیم؟ هنگامیکه ادیداس جدیدترین تکنولوژی در کفش های دو، بوست، را اعلام کرد، ادعای تغییر دویدن برای همیشه مطرح شد. اما ممکن است که شما تعجب کنید که چه عاملی تکنولوژی بوست را اینقدر ویژه می کند. و دقیقاً این تکنولوژی چگونه دنیای دویدن را تغییر می دهد. در اینجا به پنج موردی که تکنولوژی بوست را ویژه می کند اشاره می گردد.

 

  • ۰
  • ۰
چگونه کفش ادیداس اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

 ادیداس برای کیفیت محصولات خود شناخته شده است

 

محصولات ادیداس در سرتاسر جهان برای کیفیت آن شناخته شده است. کیفیت بالای این محصولات سبب می شود که قیمت ها برای همه مقرون به صرفه نباشد. بنابراین برخی افراد مارک تقلبی را خریداری می کنند. بازار تقلبی کفش ادیداس بزرگ است و این کفش ها کیفیت به مراتب کمتری نسبت به نمونه های اصلی دارند. این کفش ها ممکن است در ابتدا مشابه به نظر برسند. اما با نگاه دقیق تر تفاوت بین کفش های اصلی و تقلبی را تشخیص خواهید داد. به عنوان مشتری، لازم است که از تفاوت بین محصولات تقلبی و اصل آگاه باشید.

 

  • ۰
  • ۰
استفاده از کش بدنسازی برای تقویت بافت همبند

انجام تمرینات با استفاده از کش بدنسازی می تواند به تقویت استخوان ها، تاندون ها و فاسیا کمک کند.

 

استفاده از باندهای کششی برای تقویت ران ها و قسمت پایین پاها به دوندگان برای حفظ ثبات در طول مسیر  و محافظت دربرابر آسیب بافت همبند، از ران تا پنجه کمک می کند. بسیار مهم است از کش های بدنسازی مناسبی که مقاوتی معادل سطح تناسب اندام شما ایجاد می کند استفاده کنید. تراباند ها و کش های بدنسازی استفاده شده در این تمرینات دارای هشت مقاومت متفاوت هستند. معمولا حداقل دو تا سه دقیقه ریکاوری بین تمرینات قرار دهید. در اینجا اهمیت تقویت بافت همبند – استخوان ها، تاندون ها و فاسیا- برای کاهش دادن آسیب های ورزشی شرح داده می شود.

 

استفاده از کش های بدنسازی به شما امکان می دهد تا تمام بافت های همبند به ویژه فاسیا و تاندون ها را تقویت کنید. از تختۀ تعادل برای  چالش بیشتر استفاده کنید.

 

  • ۰
  • ۰
اعداد و حروف موجود روی کفش های نیوبالانس چه معنی می دهد؟

علائم در کفش های نیوبالانس نشان دهندۀ کیفیت منحصر به فرد کفش است. 

 

سیستم عدد گذاری بر اساس فلسفۀ این شرکت است که بیان می کند هیچ مدلی با مدل دیگر یکسان نیست. هر مدلی با اعداد متفاوتی در ارتباط است. نیوبالانس کفش های با کیفیت و منحصر به فردی را به مشتریان ارائه می دهد.

 

اما این اعداد و حروف به کار رفته به چه معنی می باشد؟ بسیاری از شما با پرطرفدارترین مدل های نیوبالانس آشنا هستید. MR1080 v4،MR890 v3، WR1260v5،... برای پی بردن به نوع کفش، نگاه کردن به اعداد بسیار کمک کننده است. شکل زیر در درک این موضوع به شما کمک خواهد کرد.