osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.این سامانه بر آن است تا مرجعی برای تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان باشد.

  • ۰
  • ۰
چگونه کفش ادیداس اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

 ادیداس برای کیفیت محصولات خود شناخته شده است

 

محصولات ادیداس در سرتاسر جهان برای کیفیت آن شناخته شده است. کیفیت بالای این محصولات سبب می شود که قیمت ها برای همه مقرون به صرفه نباشد. بنابراین برخی افراد مارک تقلبی را خریداری می کنند. بازار تقلبی کفش ادیداس بزرگ است و این کفش ها کیفیت به مراتب کمتری نسبت به نمونه های اصلی دارند. این کفش ها ممکن است در ابتدا مشابه به نظر برسند. اما با نگاه دقیق تر تفاوت بین کفش های اصلی و تقلبی را تشخیص خواهید داد. به عنوان مشتری، لازم است که از تفاوت بین محصولات تقلبی و اصل آگاه باشید.

 

برچسب پاشنه

در کفش های ادیداس برچسب پاشنه به شکل چرم سه گوشی است که در پشت کفش و در قسمت بالایی آن وجود دارد. این روش رایج ترین راه شناخت اختلاف بین کفش های اصل از تقلبی است. اگر شما کفشی دارای برچسب پاشنه را خریداری می کنید، مطمئن باشید که کفشتقلبی است. شرکت ادیداس استفاده از برچسب پاشنه در کفش ها را از سال 2005-2004 ممنوع کرده است. تصویر زیر کفش ادیداس تقلبی ( مشکی) و کفش ادیداس اصل ( سفید) را نشان می دهد. می توانید ملاحظه کنید که شکل قسمت پشت کفش ، در این دو کفش متفاوت است. قسمت پشت کفش در ادیداس اصل کمی بلند تر است. دیدن اختلاف زمانیکه کفش ها را در کنار هم قرار می دهید کاملاً واضح است. اگرچه اختلافات دیگری هم وجود دارد که بدون مقایسه کردن کفش ها می توانید به آن ها پی ببرید.

 

 

بند کفش

بسیاری از مدل های ادیداس همراه با یک جفت بند اضافه فروخته می شود. بنابراین اگر در حال خرید کفش ادیداس جدیدی هستید باید به دنبال یک جفت بند فابریک بسته بندی شده در جعبه باشید. اگر بند اضافه در جعبه بود اما بسته بندی مناسبی نداشت، این کفش تقلبی است. بندهای اضافی در کفش های ادیداس اصل در بسته بندی مناسبی ارائه می شوند. اما از آنجا که تمام کفش های ادیداس با بند اضافه  ارائه نمی شوند، قبل از خرید مدل خاص در اینترنت جستجو کنید که آیا این مدل با بند اضافی به فروش می رسد و یا نه.

 

سوراخ بند کفش

به جز در برخی از مدل های قدیمی کفش های ادیداس، سوراخ های بند کفش غیر فلزی هستند. بنابراین اگر یک جفت کفش از مدل های جدیدادیداس را خریداری می کنید و آن ها سوراخ های فلزی دارند، آگاه باشید که این کفش ها تقلبی هستند.

 

کوک های زده شده روی کفش

 ادیداس برای کیفیت محصولات خود شناخته شده است. اگر کفشی را دیدید که دوخت های آن ناصاف و درزهای آن ناتمام دوخته شده بود و شما می توانستید انتهای نخ ها ببینید این کفش تقلبی است. تصویر زیر یک جفت کفش تقلبی ادیداس را نشان می‌دهد. معمولاً چرم کفش‌های تقلبی براق‌تر از چرم کفش اصل هستند.

 

 

شماره سریال روی کفش

می توانید شماره سریال کفش را بر روی برچسب هایی در پشت زبانۀ کفش مشاهده کنید. کفش های واقعی دو شماره سریال متفاوت برایکفش پای راست و چپ دارند. معمولاً کفش های تقلبی از شماره سریال های یکسانی برای کفش پای چپ و راست استفاده می کنند. همچنین مطمئن شوید که شماره سریال های موجود روی کفش منطبق با شماره سریال های چاپ شده روی جعبۀ کفش باشد.

 

 

مطمئن شوید که تمام موارد موجود روی بسته بندی اصلی کفش را خوانده اید. تمام موارد نوشته شده روی برچسب داخلی کفش را با برچسب  روی جعبه مقایسه کنید. تمام موارد ذکر شده باید یکسان باشد. مطمئن شوید که برچسب، اصل و بدون خطا است. حتی اگر یک حرف یکسان نیست، مطمئن شوید که کفش تقلبی است.

 

لگوی کفش

لگوی کفش ادیداس واقعی هیچگاه یک برچسب نیست. در یک کفش اصل، لگو یا به کفش دوخته شده است و یا به روی زبانۀ آن حک می شود. در عکس زیر می توانید ببینید که لگوی استفاده شده در کفش مشکی برچسب است. درحالیکه لگو روی کفش سفید حک شده است.کفش سیاه تقلبی و کفش سفید اصل است.

 

ترجمه شده توسط تیم Osport

استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلا مانع است.

منبع: سایت beauty.onehowto.com 

 

 منبع : چگونه کفش ادیداس اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟


ورزش  ، فروشگاه ورزشی ، مربیان و باشگاه ها ، استعدادیابی ورزشی ، ویدئوهای ورزشی ، تورها و بلیط های ورزشی ، مسابقات و چالش های ورزشی ، علم ورزش ، محصولات رزمی ، محصولات فیتنس ، محصولات ورزش های آبی ، پیشنهاد شگفت انگیز ، محصولات پزشکی ورزشی ، آدیداس ، لینینگ ، چمپکس ، نایک

  • osport ir

نظرات (۱)

بسیار مفید بود مرسی از اطلاع رسانیتان.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی