osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.این سامانه بر آن است تا مرجعی برای تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان باشد.

  • ۰
  • ۰
اعداد و حروف موجود روی کفش های نیوبالانس چه معنی می دهد؟

علائم در کفش های نیوبالانس نشان دهندۀ کیفیت منحصر به فرد کفش است. 

 

سیستم عدد گذاری بر اساس فلسفۀ این شرکت است که بیان می کند هیچ مدلی با مدل دیگر یکسان نیست. هر مدلی با اعداد متفاوتی در ارتباط است. نیوبالانس کفش های با کیفیت و منحصر به فردی را به مشتریان ارائه می دهد.

 

اما این اعداد و حروف به کار رفته به چه معنی می باشد؟ بسیاری از شما با پرطرفدارترین مدل های نیوبالانس آشنا هستید. MR1080 v4،MR890 v3، WR1260v5،... برای پی بردن به نوع کفش، نگاه کردن به اعداد بسیار کمک کننده است. شکل زیر در درک این موضوع به شما کمک خواهد کرد.

 

 

به طور کلی کد یا نام هر مدل از چهار بخش تشکیل می شود.

MR : دو حرف ابتدایی نشان دهنده جنسیت و فعالیت ورزشی است. حرف M معادل مرد (Men) و یا W معادل زن (Women) و R معادل دو یا رانینگ (Running) است. برای مثال "WWکفش پیاده روی زنانه (Women’s Walking)، " MXکفش Cross-Training (مناسب برای انواع  ورزش ها) مردانه و را نشان می دهد.

 

"10" و اعداد دیگر ( 890، 1260 و غیره ) نشان دهنده سطح کیفیت و تکنولوژی موجود در کفش است. از این اعداد به طور سمبلیک برای تشخیص قیمت کفش می توان استفاده کرد. برای مثال کفش دارای عدد 890 در حدود 80 دلار قیمت خواهد داشت. عدد 10800 قیمت حدود 100 دلار و 1260 قیمت حدود 1200 دلار را نشان می دهد. پس با تبعیت از این مفهوم شما می توانید انتظار داشته باشید با رفتن از مدلی با شماره "8" به مدلی با شماره های "10" و "12" کیفیت و قیمت کفش بالاتر برود.

 

"80" : دو رقم آخر برای نشان دادن میزان لایه گذاری است. عدد "60" نشان دهندۀ کفش با ثبات درحالیکه عدد "80" نشان دهندۀ کفش خنثی  است. لیست شامل اعداد زیر است:

60 = ثبات

70 = ثبات کم

80 = خنثی

90 = سرعت

 

"6V" نشان دهندۀ سری کفش است.

 

اعداد معمولاً در خارج از کتونی قرار داده می شود. اما می توان آن ها را درون کفش و بخصوص در پشت زبانۀ کفش پیدا کرد. وقتی یک مدلکفش دوباره طراحی شود، شمارۀ مدل یکی افزایش می یابد. با این روش کتونی هایی از یک مجموعه را به راحتی می توان تشخیص داد و زمانی  مؤثر است که تمایل دارید یک مدل خاص را سفارش دهید.

 

و اما در آخر، سیستمی است که برای شماره گذاری کفش ها برای پاهای متفاوت، مانند عرض و سایزهای نامنظم، استفاده می شود. نیوبالانسبر روی کفی همۀ کتونی ها علائم last-SL-1 یا SL-2-last را قرار داده است. کفشی که علامت SL-2- last دارد دارای قسمت پنجه عمیق تر و پهن تر است، ارتفاع پشت پا بلندتر، و پاشنه ای که کمی باریکتر از کفش های استاندارد است. کفشی که علامت last-SL-1 دارد، پاشنه و پشت پای  متناسب و ارتفاع قسمت پنجه برای پاهای عادی است.

 

ترجمه شده توسط تیم Osport

استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلا مانع است.

منبع: سایت www.ehow.com www.runningshoesguru.com support.newbalance.com 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی