osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.این سامانه بر آن است تا مرجعی برای تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان باشد.

  • ۰
  • ۰

الهه احمدی 

نام : الهه احمدی

رشته ی ورزشی : تیراندازی

تحصیلات: دانشجوی رشته تربیت بدنی

 

الهه احمدی متولد ۱۰ خرداد ۱۳۶۱ در تهران است. او یک تیرانداز زن ایرانی است که در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگ‌ژو صاحب سه نشان نقره و برنز شد.

الهه احمدی در دومین مرحله از رقابت‌های جام جهانی تیراندازی سال ۲۰۱۱ که در سیدنی برگزار شد با کسب مقام دوم موفق به کسب سهمیه در ماده ۱۰ متر تفنگ بادی زنان برای المپیک تابستانی ۲۰۱۲ شد.

در بازی‌های المپیک با کسب ۳۹۷ امتیاز به مرحله پایانی این رقابت‌ها راه یافت و در مرحله پایانی و با کسب ۴۹۹ امتیاز در ده مرحله، پس از نمایندگانی از چین، لهستان، چک و آمریکا در رتبه ششم ایستاد. او در رشته تیراندازی پنجاه متر سه وضعیت هم شرکت کرده و رتبه چهل و سوم را کسب کرده و از رسیدن به فینال باز ماند.

افتخارات وی به شرح زیر می باشد:

3 برنز - جام جهانی آی‌اس‌اس‌اف ۲۰۱۰، پکن، چین - تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت زنان
2 نقره - بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰، گوانگ‌ژو، چین - تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت زنان
2 نقره - جام جهانی آی‌اس‌اس‌اف ۲۰۱۱، سیدنی، استرالیا - ۱۰ متر تفنگ بادی زنان

 

احمدی موفق به کسب سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶ در مسابقات آذربایجان و کسب عنوان نخست رقابتهای فینال قهرمانان جهان در مونیخ شده بود. وی که توانسته بود به فینال تیراندازی المپیک لندن راه پیدا کند یکی از شانس‌های کسب مدال برای المپیک ریو نیز به شمار می‌رود.


منبع : الهه احمدی


ورزش  ، فروشگاه ورزشی ، مربیان و باشگاه ها ، استعدادیابی ورزشی ، ویدئوهای ورزشی ، تورها و بلیط های ورزشی ، مسابقات و چالش های ورزشی ، علم ورزش ، محصولات رزمی ، محصولات فیتنس ، محصولات ورزش های آبی ، پیشنهاد شگفت انگیز ، محصولات پزشکی ورزشی ، آدیداس ، لینینگ ، چمپکس ، نایک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی