osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.این سامانه بر آن است تا مرجعی برای تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان باشد.

  • ۰
  • ۰
آشنایی با رژیم غذایی ویت واچرز

رژیم غذایی ویت واچرز بر انتخاب مواد غذایی مغذی، ورزش منظم، و داشتن یک محیط حمایت گر تمرکز دارد.

 

اصول اولیه

به رژیم گیرنده ها برای دست یابی به وزن مورد نظرشان با تشکیل عادات غذایی مفید، خوردن دقیق، ورزش بیشتر و یک شبکه پشتیبانی کمک می کند. میزان کالری مصرفی روزانه به طور دقیق محاسبه می شود.

 

غذاهای مجاز

تمام غذاها بسته به میزان کالری که فرد رژیم گیرنده باید دریافت کند، مجاز است.

 

تاریخچه مختصر

رژیم غذایی ویت واچرز توسط Jean Nidetch در سال 1970 با کتابش (خاطرات یک بازنده موفق داستان ویت واچرز) معرفی شد. طرح اصلی موجود در این کتاب در سال 1973-1972 با یک کتابچه برای زنان علاقه مند به رژیم غذایی جایگزین شد. در سال 19899 طرح اصلی تغییر کرد و در سال 1997 اولین برنامه پوینت پلاس معرفی شد. در طول این سال ها شرکت هاینز مالک ویت واچرز شد. در سال 2001 رژیم غذایی ویت واچرز به عموم معرفی شد.

 

تمرین غذایی

این رژیم غذایی بر اساس کاهش روزانه 1000 کالری برای رژیم گیرنده ها و تعیین میزان کالری که افراد در روز مجاز به دریافت آن هستند تنظیم شده است. رژیم گیرنده ها برخی مواد را باید روزانه و برخی دیگر را به طور هفتگی دریافت کنند.

 

رژیم غذایی ویت واچرز به صورت گروهی اجرا می شود و رژیم گیرنده ها می توانند با یکدیگر در تماس باشند و از برنامه های غذایی مؤثر همدیگر بهره ببرند. همچنین برنامه های آنلاین این رژیم در دسترس هست.

 

فعالیت بدنی

افراد در رژیم غذایی ویت واچرز به انجام فعالیت بدنی تشویق می شوند. و بسته به میزان فعالیت بدنی که داشته اند می توانند کالری بیشتری  دریافت کنند.

 

مزایا و معایب رژیم غذایی ویت واچرز

رژیم غذایی ویت واچرز بر جنبه های مختلفی از جمله، انتخاب مواد غذایی مغذی، ورزش منظم، و داشتن یک محیط حمایت گر تمرکز دارد. اینرژیم غذایی برای افرادی که به یک محیط حمایت کننده احتیاج دارند و می خواهند مدیریت وزن را با یک برنامه مادام العمر موفق یاد بگیرند، ایده ال است. اما این رژیم غذایی برای افرادی که نمی توانند در جلسات شرکت کنند، مهمترین قسمت رژیم ، و یا افرادی که تمایل به ورزش ندارند، برنامه غذایی سختی را دنبال می کنند و می خواهند با افراد دیگر در باره مشکلات کاهش وزن صحبت کنند مناسب نیست.

 

سیستم غذایی بر مبنای شمارش کالری

رژیم غذایی ویت واچرز به شما می آموزد که چگونه غذاهای مورد علاقه خود را در حد اعتدال، بخورید. هیچ غذای ممنوعه ای وجود ندارد. با این حال رژیم به شما کمک می کند که با شمردن میزان کالری، کالری مصرفی را محدود کنید. در این صورت می توانید تا میزان مجاز امتیازات، هرچه می خواهید بخورید. هر غذا دارای امتیازی است. مهم این است که در حد مجاز امتیازات روزانه کالری مصرف کنید. با این برنامه غذایی مجبور نیستید غذاهای مورد علاقه خود را برای کاهش وزن ترک کنید. می توانید رژیم غذایی خود را از تمام گروه های غذایی، غلات کامل، میوه ها وسبزیجات، گوشت های کم چرب، ماهی و محصولات لبنی انتخاب کنید.  

 

آموزش کنترل سهم

کنترل سهم و غذاهای با چگالی انرژی پایین، مفاهیم کلیدی در رژیم غذایی ویت واچرز است. به شما آموزش داده می شود که چگونه غذا درست کنید تا نسبت به دستور اصلی کالری کمتری داشته باشد. کنترل سهم در همۀ تنظیمات غذایی برای مدیریت موفق وزن کاربردی است.

 

شبکۀ پشتیبانی

رژیم غذایی ویت واچرز یک نسخۀ آنلاین برای پشتیبانی ارائه می دهد. اگر عضو این شبکه باشید برای خدمات کاهش وزن، ازجمله ابزار اینترنت، مبلغی نباید پرداخت کنید. پشتیبانی از طریق جلسات هفتگی امکان پذیر است. ویت واچرز به مشارکت کنندگان در این رژیم عضویت مدام العمر تا زمانیکه به وزن ایده ال برسند و این وزن را برای شش هفته حفظ کنند، پاداش می دهد.

 

هزینه ها

ویت واچرز یک رژیم برند دار است و هزینه ممکن است فاکتور مهم برای برخی افراد باشد. شما مجبور هستید هزینه ثبت نام را برای استفاده از  برنامه ها پرداخت کنید. و هزینه های جلسات هفتگی بسته به موقعیت متفاوت است.

 

مانیتورینگ هفتگی

ویت واچرز یک رژیم سازمان یافته است که احتیاج به وزن کردن هفتگی برای ثبت میزان پیشرفت است. وقتی شما به این برنامه می پیوندید، به شما کارتی داده می شود که نتایج مانیتورینگ در آن ثبت می شود.   عملکرد وزن کردن فقط توسط یک شخص انجام می شود و این امر کاملا خصوصی است. این رژیم غذایی برای افرادی که مانیتورینگ هفتگی را دوست ندارند مناسب نیست.

 

ترجمه شده توسط تیم Osport

استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلا مانع است.

منبع سایتwww.whichisthebestdiet.com , www.livestrong.com


منبع : آشنایی با رژیم غذایی ویت واچرز


ورزش  ، فروشگاه ورزشی ، مربیان و باشگاه ها ، استعدادیابی ورزشی ، ویدئوهای ورزشی ، تورها و بلیط های ورزشی ، مسابقات و چالش های ورزشی ، علم ورزش ، محصولات رزمی ، محصولات فیتنس ، محصولات ورزش های آبی ، پیشنهاد شگفت انگیز ، محصولات پزشکی ورزشی ، آدیداس ، لینینگ ، چمپکس ، نایک

نظرات (۱)

ممنون از شما عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی