osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.این سامانه بر آن است تا مرجعی برای تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان باشد.

  • ۰
  • ۰
کراس فیت برای کودکان

کراس فیت برای کودکان

کراس فیت کودکان، روشی برای آموزش کراس فیت گلسمن(Glassman) به بچه های 3 تا 18 سال براساس اصول مکانیک، سازگاری و سپس شدت است. کراس فیت کودکان بر تحرک بالا در سنین کودکی و نوجوانی تأکید دارد.

کراس فیت مکانیک خوب را به سواد فیزیکی تبدیل می کند، عملکرد ورزشی را افزایش می دهد و صدمات ناشی ازورزش برای کودکان را کاهش می دهد. حجم وسیعی از تحقیقات دلالت می کند که تمرینات در عملکرد شناختی مفید بوده است. بدین معنی که پایداری مداوم در برنامه، می تواند تأثیر مثبتی بر پیشرفت تحصیلی کودکان داشته باشد. کراس فیت کودکان لذت بزرگی برای همه سنین است و یک تفریح فراگیر، سرگرم کننده و گسترده می باشد . لذت به این معنی که ما یک فعالیت متناوب برای کودکان کم تحرک فراهم می کنیم که نتیجه آن بچه های چاق کمتر و سلامتی بهتر و فراگیرتر برای بچه هاست. به علاوه با توجه به این که مثلا نیازهای دانش آموزان کلاس دوم و کشتی گیران دبیرستانی از نظر درجه و نوع متفاوت است و با در نظر گرفتن سن، سطح تجربه، و حالت های مختلف از رشد و بالندگی، برنامه های متنوعی در یک کلاس پر از بچه را می توان پیدا کرد.

 

کراس فیت کودکان بصورت حداقل ها طراحی شده است و اغلب به تجهیزات خاصی نیاز ندارد. کراس فیت کودکانبه گستره وسیعی از گروه های اجتماعی-اقتصادی فرصت داشتن تناسب جسمی و فعالیت فیزیکی در طول زندگی خود را می دهد. برنامه های کراس فیت کودکان در بیش از 1800 باشگاه و بیش از 1000 مدرسه در سرتاسر جهان یافت می شوند.


منبع : کراس فیت برای کودکان


ورزش  ، فروشگاه ورزشی ، مربیان و باشگاه ها ، استعدادیابی ورزشی ، ویدئوهای ورزشی ، تورها و بلیط های ورزشی ، مسابقات و چالش های ورزشی ، علم ورزش ، محصولات رزمی ، محصولات فیتنس ، محصولات ورزش های آبی ، پیشنهاد شگفت انگیز ، محصولات پزشکی ورزشی ، آدیداس ، لینینگ ، چمپکس ، نایک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی