osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.این سامانه بر آن است تا مرجعی برای تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان باشد.

  • ۰
  • ۰
تکنولوژی contagrip در کفش های سالامون

تکنولوژی contagrip خلاقانه ترین تکنولوژی برای ساخت لایه بیرونی کفی کفش است.

 

تکنولوژی contagrip خلاقانه ترین تکنولوژی برای ساخت لایه بیرونی کفی کفش، کشش و دوام  مورد نیاز برای راه رفتن در هر شرایط و حالتی را ارائه می کند. تفاوتی ندارد که بخواهید با کفش ها بدوید، کوهنوردی و یا پیاده روی کنید. تکنولوژی contagrip تمام شرایط را کنترل می کند و راحتی و حفاظتی که شما نیاز دارید را فراهم می نماید. موفقیت تکنولوژی contagrip سالامون حاصل ترکیب مناسب سه جزء اصلی تراکم،  ترکیب و هندسه است.

 

چگالی یا تراکم

 

 

 انواع لایه ها با تکنولوژی Contagrip در کفش های سالامون شامل هفت نوع تراکم متفاوت برای بهینه کردن چنگ زنی و دوام و پایداری است. در خارجی ترین لایه تراکم های گوناگون برای نیازهای ویژه در نواحی مختلف استفاده می شود. لایه های contagrip سالامون با تراکم پایین برای چنگ زنی خوب برای ورزش هایی مثل سنگنوردی یا کوهنوردی مناسب است. درحالیکه لایه های contagrip سالامون با تراکم بالا که دوام و پایداری مناسبی دارد برای دویدن های طولانی و یا پیاده روی مناسب است.

 

  • لایه های کم تراکم معادل چنگ زنی خوب (قدرت ثبات و ضد لغزندگی (آج دار)
  • لایه های با تراکم بالا معادل دوام و پایداری زیاد

 

ترکیب

ترکیب بهینه از بیش از 20 ماده تشکیل دهنده در هر لایه contagrip سالامون ترکیبات مناسب برای هرنوع سطح و هر فعالیتی را فراهم می کند. فرمولاسیون در آزمایشگاه های سالامون در طی چندین سال با کمک گرفتن از علاقه مندان به دو، دوچرخه سواری، کوهنوردی و تمام  کسانیکه شما می توانید به آن ها بیاندیشید توسعه داده شده اند.

 

هندسه

27 طرح هندسی مختلف برای کاربردهای متفاوت طراحی شده است

چنگ زنی: تعداد زیادی از لبه ها و تعداد زیادی از لژها و لژهای عمیق

دوام : لژهای کوتاهتر و مساحت سطح وسیع تر

خود تمیز کنندگی لایه خارجی : عمق کمتر، شکل هرمی لژها باعث می شود که کف کفش تمیز بماند

 

 

 

 

تکنولوژی contagrip سالامون در سه نوع مختلف ارائه می شود. تکنولوژی Contagrip در کوهستان، تکنولوژی Contagrip در محیط های آبی و مرطوب و تکنولوژی Contagrip در کفش های مخصوص دو.

 

تکنولوژی Contagrip در کوهستان

لژهای ترمز کننده

قابل اعتماد

مقاومت بالا

قدرت چنگ زنی عالی

لژهای عمیق

 

ویژۀ کوهستان و مسیرهای پر زحمت طراحی و ساخته شده است. لاستیک های استفاده شده در این مدل کفی ها مقاوم در برابر سایش و بادوام و با چسبندگی بسیار عالی و مناسب برای سطوح کوهستانی هستند. این لایه های خارجی برای محصولات خاصی طراحی شده اند. لژهای خود تمیز کننده عمیق و لبه های خارجی مشخص، اعتماد به نفس و پایداری برای سطوح تکنیکی فراهم می کنند. به عبارتی ساده تر لاستیک  های درست در مکانی درست به منظور داشتن ماکزیمم کشش و دوام قرار داده شده است.

 

تکنولوژی Contagrip در محیط های آبی و مرطوب

مواد آب گریز

دارای خصوصیات زه کشی آب

قدرت چنگ زنی بالا در محیط های مرطوب

مخصوص آب

بااستفاده از فرمولاسیون خاص برای ماکزیمم کردن کشش در محیط مرطوب، و لژهای مخصوص قدم برداشتن در شرایط لغزنده و آبی خاکی را مطمئن می کند.

 

تکنولوژی Contagrip در کفشهای مخصوص دو

قدرت چنگ زنی عالی

لژهای ترمز کننده قابل اعتماد

شیارهای پیچیده در جلوی کفش

لژهایی در چند جهت

 

ترکیب چندین ویژگی Contagrip ، باعث تولید لایه های خارجی پیشرفته برای کفش های دوی سالامون شده است که ترکیبی عالی از چنگ زنی و دوام برای پوشش سرعت بالا در تمام زمین ها ایجاد می کند. با طراحی ویژۀ شیارهای پیچیده در جلوی کفش، خود تمیز کنندگی، لژهایی در چند جهت و لژهای ترمز کننده این کفی ها تست میدانی شده اند و ثابت شده است که در هر شرایط زمینی مطلوب هستند.

 

ترجمه شده توسط تیم Osport

استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلا مانع است.

منبع سایت www.booniez.com www.sportbrand.ir

 

منبع : تکنولوژی contagrip در کفش های سالامون


ورزش  ، فروشگاه ورزشی ، مربیان و باشگاه ها ، استعدادیابی ورزشی ، ویدئوهای ورزشی ، تورها و بلیط های ورزشی ، مسابقات و چالش های ورزشی ، علم ورزش ، محصولات رزمی ، محصولات فیتنس ، محصولات ورزش های آبی ، پیشنهاد شگفت انگیز ، محصولات پزشکی ورزشی ، آدیداس ، لینینگ ، چمپکس ، نایک

  • osport ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی