osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.این سامانه بر آن است تا مرجعی برای تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان باشد.

  • ۰
  • ۰
لاغر کردن شکم بدون دراز و نشست و کرانچ

حرکات جادویی برای لاغری شکم

لزومی ندارد که همیشه دراز و نشست، کرانچ و دیگر ورزش های شکمی رایج را برای لاغر کردن شکم، قوی کردن و شکل دادن به عضلات شکمانجام دهید. ماهیچه های شکمی قسمتی از ماهیچه های کل بدن هستند، که شامل عضلات عمیق پشت، ران ها و پاها است. ماهیچه های  خارجی که نزدیکتر به سطح بدن هستند، نیرو ایجاد می کنند و امکان حرکت به ما می دهند. در حالیکه ماهیچه های داخلی، بدن را پایدار نگه داشته و سرعت و جهت حرکات را کنترل می کنند. پس بهتر است که عضلات شکم را به گونه ای تمرین دهید که هر دو سیستم برای بهبود  حرکات و عملکرد باهم کار کنند.  

 

پرت کنید و قوی شوید

زمانیکه یک توپ سنگین طبی و یا توپ بیسبال را پرتاب می کنید، ماهیچه ها نیرو را از پایین تنه به بالاتنه انتقال می دهند. این امر به شما امکان می دهد، درحالیکه تعادل خود را حفظ می کنید توپ را دورتر پرتاب کنید. کاری که شما نمی توانید به آسانی فقط با بالاتنۀ خود انجام دهید. در یک مطالعه منتشر شده درJournal of Strength and Conditioning Research ، محققان در دانشگاه هند نشان دادند که با تستone-rep max (روشی برای نشان دادن ماکزیمم وزنی که شما می توانید پرس سینه را فقط یکبار انجام دهید) می توان عملکرد افراد را طی پرتابوزنه پیش گویی کرد.

 

بنابراین پایین تنه قوی تر باعث می شود ماهیجه های شما با هماهنگی و قدرت بیشتر عمل کنند. مطالعه منتشر شده در International Journal of Sports Physical Therapy، ارتباط بین قدرت ماهیچه و میزان قدرتی که هنگام پرتاب توپ پزشکی تولید می شود، را نشان می  دهد. اگرچه محققان بیان می کنند که تحقیقات بیشتری برای تعریف بهتر و ارتباط پایداری ماهیچه مورد نیاز است. تمرینات ساده ای مثل پاس سینه توپ پزشکی، پرتاب بالای سر، پیچش در حالت ایستاده، را در کنار دیوار و یا همراه با یکی از دوستان انجام دهید.

 

نوسان کتل بل

نوسانات کتل بل (کتل بل یا دمبل روسی یک وزنه گوی مانند است که در قسمت بالای آن دسته ای وجود دارد) شامل تاب دادن منظم کتل بل سنگین در قوسی بین دوپا به سمت جلوی بدن است. ثبات مرکزی برای حفظ تعادل و کنترل نوسان برای جلوگیری از آسیب به شانه و ستون فقرات و تولید نیرو توسط پایین تنه، لازم است. در زمان نوسان دادن کتل بل به طور اتوماتیک منحنی طبیعی ستون فقرات حفظ می گردد.  سرعت و جهت نوسان رو به پایین توسط بازوها، پاها و کمر کنترل می شود.

 

پرس بالای سر

 

هر تمرین پرس بالای سر تمام عضلات شکم را به کار می گیرد، هرچند شما تصور هم نمی کنید که این عضلات اینقدر کار کرده باشند. در مطالعه چاپ شده در ژورنال اروپایی فیزیولوژی کاربردی، مطرح شده است که بالاترین سطح فعالیت عضلات شکم، هنگام پرس شانه با دمبل زمانیکه در یک موقعیت ثابت ایستاده هستید اتفاق می افتد. حتی پرس شانه در حالت نشسته تأثیر کمتری بر عضلات شکم دارد. عضلات شکم همچنین بالاترین فعالیت را زمانی نشان می دهند که تمرینات با یک دمبل و نه دو دمبل انجام شود.

 

ترجمه شده توسط تیم Osport

استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلا مانع است.

منبع: سایت www.livestrong.com


منبع : لاغر کردن شکم بدون دراز و نشست و کرانچ


ورزش  ، فروشگاه ورزشی ، مربیان و باشگاه ها ، استعدادیابی ورزشی ، ویدئوهای ورزشی ، تورها و بلیط های ورزشی ، مسابقات و چالش های ورزشی ، علم ورزش ، محصولات رزمی ، محصولات فیتنس ، محصولات ورزش های آبی ، پیشنهاد شگفت انگیز ، محصولات پزشکی ورزشی ، آدیداس ، لینینگ ، چمپکس ، نایک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی