osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.این سامانه بر آن است تا مرجعی برای تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان باشد.

  • ۰
  • ۰
آیا ورزش ماهیچه های گردن و پوست را قوی می کند؟

ورزش با پیشگیری از تضعیف و افتادگی عضلات گردن و پوست، برای رسیدن به ظاهری جوانتر به شما کمک می کند.

 

عضلات کم تحرک چربی جذب می کنند و مقاومت خود را از دست می دهند. بیشتر افراد به ورزش اعضای از ناحیه گردن به پایین تمرکز می کنند. اما ماهیچه های صورت و گردن برای متناسب، زیبا و جوان ماندن احتیاج به ورزش دارند. در حالیکه این زیبایی یک شبه اتفاق نمی افتد.ورزش با پیشگیری از تضعیف و افتادگی عضلات گردن و پوست، برای رسیدن به ظاهری جوانتر به شما کمک می کند.

 

جویدن آدامس

هرچند خوردن غذاهای چرب به بزرگ شدن غبغب می انجامد. جویدن آدامس بدون شکر، باز و بسته کردن مکرر فک در حرکات دایره وار، به سفت شدن عضلات گردن و پوست کمک می کند. برای 20 الی30 ثانیه آدامس بجوید، 100 ثانیه توقف، دوباره شروع کنید. برای نتیجه گیری آرام  اما قابل ملاحظه، تمرین جویدن را حداقل سه بار در هفته انجام دهید.

 

صورت گاو 

نویسنده کتاب"The Yoga Facelift"روش صورت گاو را به عنوان روش مؤثر در کاهش غبغب معرفی کرده است. نه تنها ورزشی را برای غبغبضعیف شده معرفی می کند بلکه به گردش خون بهتر و داشتن صورت گلگون نیز کمک می کند. فک را کمی شل کنید بطوریکه لب ها کمی از هم باز شوند. فک را جلو بیاورید بطوریکه دندان های جلوی فک پایین از دندان های جلو فک بالا جلوتر قرار گیرد. دست چپ را بالا ببرید و سر را به سمت راست بچرخانید. به سقف نگاه کنید. 10 ثانیه نگه دارید و سپس به فک استراحت دهید. حرکت را دوباره تکرار کنید. اما این دفعه  15  ثانیه نگه دارید. سه مرتبه تمرین را انجام دهید. دست چپ را پایین بیاورید و سه مرتبه با دست راست انجام دهید.

 

بالا بردن سر

مانند حرکت صورت گاو، بالابردن سر باعث کشیدگی ماهیچه های سر می شود و در محکم کردن پوست گردن کمک می کند و گردش خون را  تحریک می کند. به پشت دراز بکشید. اجازه دهید که سر از لبه تخت آویزان بشود. سر را بالا ببرید و سعی کنید چانه را روی سینه بگذارید. این موقعیت را برای 10 ثانیه نگه دارید. دوباره سر را پایین بیاورید. این حرکت را 10 بار تکرار کنید.

 

بچه پرنده

نویسنده کتاب "The Yoga Face" تمرین بچه پرنده را برای ورزش دادن به انتهای غبغب پیشنهاد داده است. این ورزش همچنین به محکم کردن چانه، گونه و گردن کمک می کند. سر خود را به عقب کج کنید و به سقف نگاه کنید. نوک زبان را به سقف دهان فشار دهید و عمل بلع را انجام  دهید. چشمان را به سمت سقف نگه دارید. سر را به آرامی به سمت راست کج کنید، عمل بلع را انجام دهید. در هر جهت سه تا چهار بار این عمل را انجام دهید.

 

گردش گردن

گردش گردن نه تنها گرفتگی ماهیچه ها را بهبود می بخشد بلکه به کشش گردن، گلو و چانه کمک می کند. در یک حرکت دایره وار ابتدا چانه را  به سمت قفسه سینه پایین بیاورید، سر را به سمت چپ بچرخانید، سر را به سمت سقف بالا ببرید، به سمت راست پایین بیاورید. همانطور که احساس رهایی از تنش می کنید، چین و چروک در منطقه گلو شروع به از بین رفتن می کند.

 

ترجمه شده توسط تیم Osport

استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلا مانع است.

منبع: سایت www.livestrong.com


منبع : آیا ورزش ماهیچه های گردن و پوست را قوی می کند؟


ورزش  ، فروشگاه ورزشی ، مربیان و باشگاه ها ، استعدادیابی ورزشی ، ویدئوهای ورزشی ، تورها و بلیط های ورزشی ، مسابقات و چالش های ورزشی ، علم ورزش ، محصولات رزمی ، محصولات فیتنس ، محصولات ورزش های آبی ، پیشنهاد شگفت انگیز ، محصولات پزشکی ورزشی ، آدیداس ، لینینگ ، چمپکس ، نایک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی