osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.این سامانه بر آن است تا مرجعی برای تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان باشد.

  • ۰
  • ۰
چگونه لاغر شویم؟

چگونه با یک روش سالم در ده روز لاغر شویم؟

 

شما آرزو دارید لاغر شوید؟ اگر درست غذا بخورید، ورزش های صحیح انجام بدهید و یک رژیم غذایی سالم را دنبال کنید، می توانید وزن اضافی را از دست بدهید و لاغر شوید.

 

رژیم غذایی: قانون رژیم غذایی این است که شخص کالری مواد غذایی دریافتی را کاهش دهد. مصرف روزانه حداقل 5 یا 6 وعده غذایی کوچک با مقدار مناسب پروتئین و چربی های سالم و مصرف کم کربوهیدرات به کاهش وزن کمک می کند. (چربی های سالم مثل امگا 3 6 9، تخم کتان و بهتر از همه روغن زیتون)

 

مصرف سبزیجات بسیار مهم است. زیرا علاوه بر خاصیت های فراوانی که دارند، سم زداهای قوی هستند. سبزیجات غنی از فیبر و کربوهیدرات های پیچیده می باشند.

 

کرانچ: کرانچ معمولی، کرانچ پهلو، کرانچ وی آپ و دراز نشست  در کاهش وزن خیلی مؤثر هستند. سر و شانه های خود را از زمین بالا ببرید و به اندازه سه تنفس عمیق بالا نگه دارید. حال به موقعیت اول برگردید. در عضلات شکم احساس کشش می کنید. به خاطر داشته باشید هنگامیکهکرانچ معمولی انجام می دهید دست ها را پشت سر قرار ندهید.

 

پلانکپلانک یکی از بهترین ورزش هایی است که می توانید برای تمام عضلات خود انجام دهید. زیرا پلانک کشش یکسانی ایجاد و به قوی ساختن عضلات شکم و بهبود وضعیت بدن (پوسچر) کمک می کند. بسته به نوع پلانک می توانید کمر، بازوها، شانه، باسن و عضلاتهمسترینگ را درگیر کنید. انواع تمرینات پلانک که می توانید انجام دهید عبارت است از: پلانک در حال دست یا پای بالا نگه داشته شده، پلانکپهلو، پلانک با بازوان باز، پلانک دلفین، پلانک با یک پا.

 

اساس تمرین دور شکم: این امر که فقط ورزش کرانچ چربی شکم را کاهش می دهد افسانه است. اگرچه کرانچ فقط عضلات را قوی و قدرتمند می سازد، اما کرانچ در کاهش چربی شکم خیلی مؤثر است. برای کاهش چربی شکم خیلی مهم است که تمرینات تناوبی با شدت بالا را با حرکاتکرانچ ترکیب کنید تا نتایج فوق العاده بدست بیاورید. با ورزش های مفید برای قلب مثل جست و خیز و پرش شروع کنید.

 

پیاده روی و دویدن آهسته، ورزش پرطرفداری است. پیاده روی منظم استخوان ها را محکم می کند. تناسب قلبی و عروقی را افزایش داده و در حفظ تناسب اندام کمک می کند. تفاوت بین پیاده روی و دویدن آهسته در شدت آن است. اما هردو نمونه هایی از ورزش های آیروبیک هستند.

 

ترجمه شده توسط تیم Osport

استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلا مانع است.


منبع : چگونه لاغر شویم؟


ورزش  ، فروشگاه ورزشی ، مربیان و باشگاه ها ، استعدادیابی ورزشی ، ویدئوهای ورزشی ، تورها و بلیط های ورزشی ، مسابقات و چالش های ورزشی ، علم ورزش ، محصولات رزمی ، محصولات فیتنس ، محصولات ورزش های آبی ، پیشنهاد شگفت انگیز ، محصولات پزشکی ورزشی ، آدیداس ، لینینگ ، چمپکس ، نایک

نظرات (۱)

با سلام مرسی از مطالب  سایتتون خیلی مفید بود من از قرض زنوور استفاده میکنم و بر خلاف قرص های دیگه ناراحتی روده و معده پیدا نکردم با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی