osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.این سامانه بر آن است تا مرجعی برای تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان باشد.

  • ۱
  • ۰
پیلاتس پویا چیست؟

پیلاتس پویا

 

پیلاتس پویا یکی از بهترین فعالیت های بدنسازی است.

 

شبیه به پیلاتس سنتی، پیلاتس پویا برای باز گرداندن تعادل طبیعی به بدن با استفاده از یک سری حرکات کنترل شده و دقیق طراحی شده است. پیلاتس سنتی و پیلاتس پویا بر عضلات اصلی دور کمر و قسمت پایین کمر که مرکز پشتیبانی برای قسمت های دیگر بدن است، تمرکز می کنند. پیلاتس پویا، قدرت، انعطاف پذیری و وضعیت بدن (پوسجر) را بهبود می بخشد. بدن را پر تحرک نگاه داشته و به پیشگیری از آسیب و یا  کاهش صدمات کمک می کند.

پیلاتس سنتی و پیلاتس پویا با ترکیب ورزش و کشش در زندگی روزمره عضلات را قوی می کنند.

 

اما برخلاف پیلاتس سنتی، پیلاتس پویا پا را فراتر نهاده است. همانگونه که از نامش متوجه می شویم، پیلاتس پویا برنامه های شدیدتر و پویاتری دارد. پیلاتس پویا برای ایجاد تناسب اندام، بهبود وضعیت بدن و لاغری و هماهنگ کردن عضلات طراحی شده است.

 

حرکات اغلب دقیق و کنترل شده هستند و می توان برای بهبود عملکرد سیستم قلبی-عروقی شدت حرکات را افزایش داد و برخی تمرینات عملکردی را اضافه نمود. و می توان همراه با پرورش عضلات اصلی بر روی دیگر عضلات نیز کار نمود.

 

بر مدت زمان انجام پیلاتس پویا تمرکز می کنیم تا تمام عضلات خسته شوند و برای ایجاد یک تمرین در کل بدن، حرکت گروه های عضلانی  بزرگتر را تشدید می کنیم.

 

این اصلاحات به عضلات امکان می دهد تا دربرابر مقاومت ها بیشتر کار کنند و در نتیجه سریعتر به نتایج مورد نظر برسند. این تأکید بر حرکات پیوسته، ترکیب گروه های عضلانی، و تلاش تا خستگی عضلات است که پیلاتس پویا را متمایز می کند.

 

پیلاتس پویا یکی از بهترین فعالیت های بدنسازی است که در همه جا در دسترس است.

 

ترجمه شده توسط تیم Osport

استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلا مانع است.


منبع : پیلاتس پویا چیست؟


ورزش  ، فروشگاه ورزشی ، مربیان و باشگاه ها ، استعدادیابی ورزشی ، ویدئوهای ورزشی ، تورها و بلیط های ورزشی ، مسابقات و چالش های ورزشی ، علم ورزش ، محصولات رزمی ، محصولات فیتنس ، محصولات ورزش های آبی ، پیشنهاد شگفت انگیز ، محصولات پزشکی ورزشی ، آدیداس ، لینینگ ، چمپکس ، نایک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی