osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.این سامانه بر آن است تا مرجعی برای تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان باشد.

  • ۰
  • ۰
    گلف و سلامتی

گلف و سلامتی

با انجام ورزش گلف پنج سال بیشتر زندگی کنید.

با توجه به گزارشات محققان دانشگاه ادینبورگ ورزش منظم گلف امید به زندگی را افزایش داده و به سلامت فیزیکی بهتر منجر می شود. با بازخوانی 500 مقاله درباره گلف و سلامتی، نشان داده شد که مزایای فیزیکی ورزش گلف با افزایش سن افزایش می یابد. این پروژه قسمتی از پروژه طلا و سلامتی است که توسط بنیاد جهانی گلف سرپرستی می شود. این پروژه برای بررسی ارتباط گلف با سلامت روحی و قدرت عضلانی  طراحی شده است و به بررسی مسائلی می پردازد که قبلا مورد مطالعه قرار نگرفته اند.

 

مدیر اجرایی پروژه گلف و سلامت، دکتر راجر هاکز گفت: هدف اصلی افزایش دقت علمی به اظهارات درباره گلف و سلامتی بوده است. او گفت ما احساس کردیم مدت زمانی طولانی است که ما نقش خود را درباره فواید گلف بر سلامت مردم ایفا نکرده ایم. اما هم اکنون یک بررسی وسیع  انجام داده ایم.

 

سرپرست تحقیق گفت: شواهد بیان می کند که بازیکنان گلف، زندگی طولانی تری از غیر گلف بازان دارند. سطح کلسترول خون بهبود می یابد،تناسب اندام، سلامتی، عزت نفس، و اعتماد به نفس بدست می آورند.

 

با توجه به اینکه فواید سلامتی گلف برای افراد در تمامی سنین بسیار گسترده است، از افراد جوان گرفته تا افراد پیر، همه می توانند گلف بازی  کنند.

 

این مطالعه پیشنهاد می کند گلف می تواند به بازیکنان کمک کند که فعالیت شدیدتری نسبت به مینیمم فعالیت پیشنهاد شده برای فعالیت  فیزیکی شدید تا ملایم داشته باشند.

 

ادعا می شود گلف بازان باید برای 18 حفره 4 تا 8 مایل را طی کنند. بازیکنان حدود 500 کالری برای 18 حفره می سوزانند. بر طبق بنیاد جهانیگلف CEO پروژه سلامت و گلف برای توسعه این ورزش حیاتی بوده است.

 

به طور کلی فواید گلف را می توان به این صورت بیان نمود:

 

1-زندگی طولانی تر: کسانی که گلف بازی می کنند 5 سال طولانی تر از کسانی که گلف بازی نمی کنند عمر می کنند.

2-سلامت روحی: فعالیت ورزشی منظم خطر اضطراب، افسردگی و جنون را کاهش می دهد.

3-سلامت بدن: بازی گلف فعالیت فیزیکی ملایم ایجاد می کند و می توان انتظار داشت که خطر ابتلا به بیماری های مزمن مثل دیابت نوع 2،حمله قلبی، سکته، سرطان سینه و سرطان روده بزرگ را کاهش می دهد.

 

ترجمه شده توسط تیم Osport

استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلا مانع است.


منبع : گلف و سلامتی


ورزش  ، فروشگاه ورزشی ، مربیان و باشگاه ها ، استعدادیابی ورزشی ، ویدئوهای ورزشی ، تورها و بلیط های ورزشی ، مسابقات و چالش های ورزشی ، علم ورزش ، محصولات رزمی ، محصولات فیتنس ، محصولات ورزش های آبی ، پیشنهاد شگفت انگیز ، محصولات پزشکی ورزشی ، آدیداس ، لینینگ ، چمپکس ، نایک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی