osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.این سامانه بر آن است تا مرجعی برای تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان باشد.

  • ۰
  • ۰
ورزشکار و متناسب شوید درحالیکه نشسته اید

صندلی برای سلامتی و تناسب اندام

محققان درCluster of Excellence Cognitive Interaction Technology (CITEC) of Bielefeld University یک صندلی فعال را به عنوان بخشی از پروژه KogniHome اختراع کرده اند. در نگاه اول صندلی مثل یک صندلی معمولی است که شما می توانید در اتاق نشیمن در مقابل تلویزیون پیدا کنید. اما بررسی دقیق نشان می دهد که صندلی به یک نماد مجازی متصل است.

 

این صندلی برای هر عضو خانواده تنظیم می شود و می تواند برای مثال به هر شخصی با شرایط فیزیکی خاص و هر زمان از روز واکنش نشان دهد. نماد مجازی اعضای خانواده را در انجام تمرینات تناسب اندام روی صندلی هدایت می کند. در آینده این نماد درباره وضعیت سلامتیشخص بازخورد می دهد، تنفس و ضربان قلب را اندازه می گیرد، اجازه مانیتور همه پارامترهای مهم فیزیکی را در طول ورزش می دهد. این اطلاعات برای تمرینات و ریلکسیشن روی صندلی به کار برده می شود.

 

این صندلی به عنوان یک مربی متخصص و همچنین یک صندلی راحتی برای تماشای تلویزیون به کار برده می شود. یک مربی شخصی که می تواند در انجام تمرینات تناسب اندام با کاربر همکاری کند و هم به طور صحیح مفاصل را ورزش دهد. برنامه های مربی شامل تمرینات تناسب اندام، دستورالعمل هایی درباره قوی ساختن عضلات و انواع یوگا است. محققان به دنبال صندلی صوتی برای مربی شخصی هستند که با استفاده از سیگنال شنیداری، صندلی به کاربر پیغام می دهد که برای مدت زمان طولانی حالت خود را عوض نکرده است. صندلی موقعیت نشستن فرد را با سنسورهایی که با سطح صندلی یکپارچه شده است، تشخیص می دهد.

 

مربی شخصی می تواند هریک از اعضای خانواده را از طریق گوشی و یا ساعت هوشمند تشخیص دهد. صندلی با بالا و پایین رفتن، در نشستن و ایستادن با افراد مسن و افراد با مشکلات فیزیکی همکاری می کند. بسته به عملکرد کاربر، صندلی می تواند به صورت اتوماتیک در ساعت  8 بعدازظهر حالت لمیدن را انتخاب کند. صندلی این را می داند که این شخص دوست دارد در ساعت 8 تلویزیون نگاه کند. صندلی سنسورهایی دارد که وزن توزیع شده روی صندلی را اندازه می گیرد. با دادن فعالیت های جنبشی شاد به شکم و کمر، آن ها را قوی می کند. همه تمرینات با نماد مجازی، که در یک صفحه نمایش روی دیوار نشان داده می شود، رهبری و کنترل می گردد. مربی مجازی همچنین ورزش خارج از صندلی را تشویق می کند. درنتیجه آموزش ورزش در آپارتمان را میسر می سازد. با کمک مربی شخصی مجازی، تمام قسمت های بدن به طور مؤثری فعالیت می کنند. به عنوان قسمتی از برنامه تمرین شخصی، مربی شخصی، همراه با دستیار هوشمند پخت و پز به کار برده می شود. تا رژیم غذایی هماهنگ برای کمک بهتر به کاربر برای رسیدن به اهداف مورد نظر خلق کند.

 

برای کاربر مهم است که مربی به طور سلطه گرانه در آموزش دخالت نکند. بلکه همکاری کند و به کاربر انگیزه بدهد. بر این اساس نماد مجازی، شخص را برای انجام تمرینات ورزشی مجبور نمی کند. یا اینکه قوانین سختی بگذارد. اما وقتی کاربر بیش از حد تلاش کند و یا تمرینات ورزشی را انجام ندهد شبیه به یک مربی شخصی انسانی اشاره کرده و او را تشویق می کند تا بهترین را انجام دهد. این مربی کمک می کند که به تلویزیون دیدن زیاد غلبه کنید و به ورزش بپردازید. در مرحله توسعه اجزء مختلف هوش و تفکر این صندلی، شرکای این پروژه با درنظر گرفتن مسائل ایمنی فنی، اخلاقی، حقوقی و اجتماعی این فن آوری بیانیه ای طراحی کرده اند که به عنوان بخشی از ELSI (مخففی که برای اخلاق، قانون، و  مفهوم اجتماعی در نظر گرفته شده است)  فراخوانده شده است.

 

 

ترجمه شده توسط تیم Osport

استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلا مانع است.


منبع : ورزشکار و متناسب شوید درحالیکه نشسته اید


ورزش  ، فروشگاه ورزشی ، مربیان و باشگاه ها ، استعدادیابی ورزشی ، ویدئوهای ورزشی ، تورها و بلیط های ورزشی ، مسابقات و چالش های ورزشی ، علم ورزش ، محصولات رزمی ، محصولات فیتنس ، محصولات ورزش های آبی ، پیشنهاد شگفت انگیز ، محصولات پزشکی ورزشی ، آدیداس ، لینینگ ، چمپکس ، نایک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی