osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران است که به صورت تخصصی به موضوع ورزش در رشته های مختلف میپردازد.این سامانه بر آن است تا مرجعی برای تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان باشد.

  • ۰
  • ۰

حقیقت هایی درباره زندگی رونالدو که کمتر کسی آن ها را می داند.

کریستیانو رونالدو یکی از بازیکنان محبوب فوتبال در تاریخ است. کریستیانو رونالدو"CR7" برخی رکوردهای شگفت انگیزی را در طول زندگی حرفه ای خود در فوتبال به وجود آورده است. بعد از انتقال رونالدو به باشگاه اسپانیایی رئال مادرید، رونالدو زندگی حرفه ای خود را دست نیافتنی کرده است. در این مطلب قصد داریم برخی حقایق شگفت انگیز در باره کریستیانو رونالدو در طول فوتبال حرفه ای او بیان کنیم.

 

نام رونالدو در تاریخ فوتبال خیلی پرطرفدار است. اما نام "رونالدو" به این علت انتخاب نشده است. انتخاب این نام به دلیل علاقه پدرش به یک هنرپیشه و همچنین رئیس جمهور ریگان بوده است. پدر "رونالدو" طرفدار چهلمین رئیس جمهور ایالات متحده از سال 1989-1981 ،رونالد ریگان، بوده و نام "رونالدو" به این علت انتخاب شده است. کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو نام کامل "رونالدو" است. اما با نام کریستیانورونالدو شناخته می شود. CR7 نام مستعار دیگر رونالدو است.

 

رونالدو در سن 11 سالگی فوتبالیست شگفت انگیزی بود.  اولین مربی رونالدو در باشگاه فوتبال اسپورتینگ پرتغال درباره رونالدو گفت:" هنگامیکه رونالدو توپ را می گرفت از دو و یا سه بازیکن عبور می کرد. همه بازیکنان می دانستند که رونالدو یک کودک ویژه است. و در پایان  بازی بازیکنان در اطراف او جمع می شدند."

 

ژوزه مورینیو درباره رونالدو می گوید" به خاطر می آورم اولین باری که رونالدو را دیدم، به دستیارم گفتم  تکنیک و مهارت این پسر در نگه داشتنتوپ و ایستادن شگفت انگیز است."

 

کریستیانو رونالدو در سن 14 سالگی از مدرسه اخراج شد. رونالدو شیطان در سن 14 سالگی یک صندلی را به طرف معلم خود پرتاب کرد و در نتیجه از مدرسه اخراج شد. مادر رونالدو، او را مجبور کرد که کاملا به فوتبال بپردازد. تصمیمی که زندگی حرفه ای رونالدو را دگرگون کرد.

 

یک بازی دوستانه در مقابل منچستر یونایتد نقطه عطف در زندگی حرفه ای رونالدو بود. رونالدو، الکس فرگوسن و بازیکنان منچستر یونایتد را مجذوب بازی خود نمود. رونی کین، جان اوشی، گری نویل از فرگوسن خواستند که رونالدو را بخرد، اما فرگوسن مشتاق تر بود.

 

رونالدو موزه شخصی دارد که در آن افتخارات خود را نگهداری می کند. کریستیانو رونالدو در سال 2013 موزه شخصی خود را در شهر زادگاهش  مادیرا (جزایر مادیرا منطقه‌ای خودمختار در کشور پرتغال در شمال اقیانوس اطلس که پایتخت آن فونشال است) افتتاح کرد. این موزه شامل همه جوایز و پاداش هایی است (بیش از 150 مورد) که رونالدو تا به حال کسب کرده است، همراه با اتاق های اضافی برای پاداش های بعدی کهرونالدو انتظار دارد برنده شود.

 

رونالدو هیچ خالکوبی ندارد. برخلاف بسیاری از فوتبالیست ها، رونالدو هیچ خالکوبی در بدن ندارد. این امر به این دلیل است که رونالدو مرتب خون اهدا می کند. طبق قوانین برخی از کشورها مجبورید یکسال بعد از خالکوبی خون اهدا کنید. بنابراین رونالدو خالکوبی ندارد. رونالدو همچنین اهدا کننده مغز استخوان است.

 

رونالدو چیزی نمی نوشد و چیزی نمی کشد. پدر رونالدو به علت مشکلات ناشی از اعتیاد به الکل در سن 52 سالگی درگذشت. کریستیانو رونالدودوران کودکی خیلی سختی داشت. به همین علت رونالدو خودش را از الکل و سیگار دور نگه داشت. رونالدو فکر می کند الکل و سیگار توانایی او را در بازی فوتبال کاهش می دهد.

 

سرعت ضربه آزاد رونالدو 130 مایل بر ساعت ( m/s 1152/58) است. ضربات رونالدو شدت فوق العاده ای دارد و می تواند با هر دو پا شوت کند. در طول تمرین رونالدو وزنه هایی معادل وزن 166 اتومبیل جدید تویوتا پریوس بلند می کند و ضربات خود را سرعت بخشیده است. چهار برابر سریع تر از شاتل فضایی آپولو 111. دانشمندان دریافته اند و این شوخی نیست.

 

چربی بدن رونالدو در حدود 10 درصد است، که کمتر از یک گربه لاغر است. بدن رونالدو مناسب دویدن سریع است. رونالدو سریعتر از یوزپلنگ  و حتی سریع تر از یک سفینه فضایی است.

 

رونالدو هزینه عمل مغز و درمان پسربچه 10 ماهه را پرداخت کرد. رونالدو فردی دلسوز و دوست داشتنی است. رونالدو با بیماران همدردی می  کند و هزینه های درمان و یا جراحی برخی از بیماران را پرداخت می کند.

 

رونالدو در هر دقیقه از یک مسابقه فوتبال 90 دقیقه ای گلزنی کرده است. رونالدو فوتبالیست افسانه ایست. رونالدو اینچنین آمار شگفت انگیزی دارد که حتی مسی هم نمی تواند با او مطابقت کند. رونالدو تنها فوتبالیستی است که در هر دقیقه از یک بازی نود دقیقه ای، در طول  زندگی حرفه ای خود یک گل زده است. آماری کشنده است.

 

رونالدو می تواند بیشتر از میانگین پرش بازیکنان بسکتبال NBA بپرد. رونالدو می تواند هنگام بلند شدن G5 نیرو ایجاد کند. این قدرت شگفت انگیز، رونالدو را قادر می سازد که از یک استارت ایستاده تا ارتفاع 44 سانتیمتری و با یک پرش بعد از دویدن تا ارتفاع 788 سانتیمتری برسد. که بیشتر از میانگین پرش بازیکنان بسکتبال NBA است.

 

درامد رونالدو از باراک اوباما بیشتر است. برای رونالدو  فقط 6 روز و 8 ساعت و 17 دقیقه و 5 ثانیه طول می کشد تا درامدی معادل یکسال باراک اوباما داشته باشد. رونالدو اخیرا 274000 دلار در هفته درامد دارد. رونالدو گرانترین فوتبالیست جهان است.

 

رونالدو پایدار و سریع است. رونالدو روزانهabs  3000 (حرکات ورزشی عضلات شکم) انجام می دهد. رونالدو در مسابقه دو در برابر آنجل دیوید رود ریگز، قهرمان دو سرعت حرفه ای، به برتری دست یافت. آری، رونالدو سریع تر از دوندگان حرفه ای است.

 

رونالدو یک شبه به اینجا نرسیده است. رونالدو به عنوان یک نوجوان، زمانیکه تمرین می کرد به امید افزایش تکنیک و مهارت روی هر دو پا را وزنه بسته و با توپ دریبل زده است. این کار، سرعت رونالدو را افزایش داده است.

 

ترجمه شده توسط تیم Osport

استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلا مانع است.


منبع : حقایق شگفت انگیز درباره کریستیانو رونالدو


ورزش  ، فروشگاه ورزشی ، مربیان و باشگاه ها ، استعدادیابی ورزشی ، ویدئوهای ورزشی ، تورها و بلیط های ورزشی ، مسابقات و چالش های ورزشی ، علم ورزش ، محصولات رزمی ، محصولات فیتنس ، محصولات ورزش های آبی ، پیشنهاد شگفت انگیز ، محصولات پزشکی ورزشی ، آدیداس ، لینینگ ، چمپکس ، نایک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی